salam wbt

“ TIDAKLAH KERANA CINTAKAN ALLAH, MANUSIA TERKORBAN DAN BERKORBAN. TANPA CINTA LENYAPLAH AGAMA..TIDAKLAH KERANA CINTAKAN KEKASIH, MELAINKAN KERANA ILAHI. TANPA DIA TIADALAH KEHIDUPAN....” (HUKAMAK)

Isnin, 11 April 2011

SubhanaAllah Ayunya saya Andai...

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalammualaikum wbh..

Cantik ke Saya??
Rambut yg ikal mnjadi tatapan
Haruman yg mewangi tatkala dilepaskan
Kehalusan tiap2 helaian ribuan 
Membuka mata sang adam mlihatnya
Memuji2 kecantikan yg ada

Cantik ke Saya??
Berfesyen mngikut trend terkini
Tampak menutupi tubuh jasmani
Mengikut ukur tubuh nan indah
Baju yg singkat ku sarungi
Kain nan tipis mnjdi hiasan
Melilit seksa ke tubuh tatkala dikenakan
Nafsu adam merajai mata dan hatinya
Suara2 nakal mjentik hati 

Cantik ke Saya??
Bertumit tinggi berinci2
Berbunyi2 tatkala dkenakan
Meraih phatian sang adam mdengar
Dengan gelodak nafsu tidak btepian
Wanita itu cantik..........

Cantik ke Saya??
Tiap kali melangkah keluar
Hiasan muka mnjdi santapan 
Solekan nan tebal mengasyikkan
Bauan mekar dihidu
Pastinya ternoda mata sang adam
Ya...
Dia sangat cantikk..!!!

Lalu datanglah seorang lagi hawa
Berbeza darinya

Tudung yg labuh mnutupi aurat
Mematikan hasrat sang adam
Kerna keindahan itu milik sang suami
Tatkala sah mnjdi hak yg kekal abadi

Andai kain tebal dan labuh menutupi tubuh
Menyembunyikan maruah dri tpelihara
Andai liuk lentok tidak terlihat
Pastinya kasih ILahi dtg mlekat
Andainya diri terjaga rapi

Kasihnya insan membawa ke syurgawi


wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails