“ TIDAKLAH KERANA CINTAKAN ALLAH, MANUSIA TERKORBAN DAN BERKORBAN. TANPA CINTA LENYAPLAH AGAMA..TIDAKLAH KERANA CINTAKAN KEKASIH, MELAINKAN KERANA ILAHI. TANPA DIA TIADALAH KEHIDUPAN....” (HUKAMAK)

Selasa, 25 Mei 2010

Makan dan makan lagi....

Bismillahirrahmanirrahim....


Assalammualaikum wbh....

Salam alaik... khaifa haluk antum2 smua.. Masih segarkah iman kalian..?? Mudah2 han.... Entry kali ini, ana nak selitkan mengenai fakta tentang makan. Silakan...

  • Makan angin tidak termasuk dalam kategori makann walaupun ia seronok dimakan, dan seringkali dijadikan alasan apabila di ajak utk makan bsame...
  • ~ tu komfom2 tgh diet duit poket kan....ghe3
  • Sewaktu makan, mulut kita mengeluarkan saliva yang membantu kita menelan dan merasa makanan w/pun mknn itu rasa mcam raksasa..
  • ~ Erk?? betul ke, habislah organ2 dalaman klo dah rasenye cam raksasa... mau tbakar smua dlm bdn kite....=p
  • Manusia yg tidak makan adelah mnusia yang tidak normal dan sec normalnya, mnusia yg tidak makan akan tggal di kubur... so klo agak2 dah mmg xde nafsu makan.. hati2 la yer...byk2kan bekalan utk di sane nanti..hehehheh
  • Satu2nya psamaan di antare kurang makan dengn byk makan ialah kdua2nya mmbawa penyakit!! so antum smua kne bhati2, nak diet sakit, xdiet pown sakit.. rajin2 lah jmpe doktor pakar makan...komfom dah xsakit...=D
  • Makan itu satu ibadah tapi kalau dah asyik makan je namun solat ditinggalkan, baik xyah kan... Renung2kan dan slamat menjamu slera....
nyum3...nak makan ape yer arini....hehehhe

wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails